Projektet andra gången 👌🌟

För några år sedan efter barna födslar osv så var jag i riktigt dålig form.
Då startade jag och Marie ett projekt att få mig i form till ett arbete hon höll på med då. 
På 3 månader lyckades jag få fantastiska resultat. Blev mer vältränad än jag varit sen skolan och min kondition var utmärkt och  hälso ålder (vad det nu heter) sänktes drastiskt. 

Nu efter jag spelat badminton och slagit av korsbandet, blev halv frisk, sen ramla ner i en köksbrunn på jobbet och fick opereras om igen så har jag gått upp massor i vikt av att vara nästan sängliggandes i 1år o 3 månader med en galen depression och bara ätit glass i stort sett. 
Så har börjat jobba och äntligen kommit igång med träningen nu sedan April men har svårt att ha motivationen uppe när det smärtar. 
Så det går väldigt långsamt framåt. 

Så idag kom min kompis Marie och hälsade på mig och vi bestämde att vi ska köra projektet ännu en gång för att få fart på mig och få upp motivationen! 

Så idag gick starten för 3 mån intensiv träning för att få tillbaka mitt gamla jag igen! 
Jag är så taggad och motivationen är i topp, 🌟
(För att se vad det handlar om, se kategori Projektet här till höger) 

Så framåt och uppåt nu i kropp o sinne🌟

🌟🌟KöÖöR🌟🌟🌟






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0