Jobb och livet

Hade skrivit ett långt och givande inlägg om hur svårt det är att få ihop liv o träning och en händelse som inträffade igår. Sen så försvann allt för man har en dålig telefon. 😑
Så har varken tid eller ork att skriva om det haha.
Summan av kardemumman är väl då iaf att, 
Jag alltid har träningskläder med mig för att kunna träna när tillfälle ges. För man vet aldrig vad som händer under dagen och ett gräningstillfälle kanske uteblir eller plötsligt hinns med fast man inte trodde det innan. 
Jag har så mycket för mig o ett väldigt krävande jobb så det är svårt att kunna följa tränings schema. Det skulle resultera i mindre träning än vad det var tänkt.
Så jag är alltid redo och igår gjorde jag min plankan challenge i arbetskläder i 45 sekunder och sen var iaf det gjort 👌
När man inte hinner nånting så kanske man hinner det man inte tänkt på ändå 😋

Sen måste man ju ha lite annat roligt oxå. 
Bio med Tessan tex hihi😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0