Strålande dag 🌸 med härliga resultat!

Så underbart med soool!! 🌞🌞
Energin flödar 😃
Idag var det även väg och mät dag. 
Var rätt så nervös, men jiipiiee!
Jag har varit på exakt samma vikt 3 dagar i rad nu men ändå på 67 sträcket 👌
Men sedan så har jag gått ner:
7 centimeter mage navel 🌟
3,5 centimeter mage revben 🌟
Sedan 1-2 cm på resten av kroppen!
Kan inte bli mera nöjd! 🤗

Denna nästa träningsvecka så ska jag ligga på 66 minst 😊.
Det är ju då 11 veckor kvar, så går jag ner bara ett kilo per vecka så har jag då nått min målvikt garanterat och dessutom för mycket vilket jag inte vill.. 
Satsar på 59, men kanske räcker med 60. Vi får se när vi kommer till 60 hur det ser ut 😊

Ha en härlig dag i solen 🤗🤗




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0