Ny rutin!

Jag har tränat och kämpat på, men inte kunnat bibehålla min vanliga karaktär! 

Så nu är jag less på mig själv och ska försöka se till att jag tar detta och mig själv på alvar! 

Från i morgon och 3 månader framåt ska jag följa ett program som heter Vshred! 
Det är ett träning och diet program som ska få mig att komma tillbaka till mig själv och min kropp.
Det har hänt mig 2 olyckor och barnafödande och jag har lyckats att komma tillbaka varje gång! 
Så varför inte nu igen?? 💁‍♀️
Visst man är äldre osv.. men det ska inte stoppa mig ! Jag vill gärna må så bra som jag brukar!
Behöver dessa endorfiner och psykisk lycka som denna hårda träning ger mig. 
Så nu är det bara upp till bevis helt enkelt!

Nu kör JAG! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0