1 Dagen avklarad igår.

Alla dieter är olika men alla är alltid ett lågkalori alternativ, även lchf, keto (om man vill gå ner när man är på platå) och även så är det proteinet som är viktigt. Många tror dom kan äta hur mycket som helst men det är viktigt med just mängden på det oxå.
Mitt mat program på denna diet är 6 mål mat om dagen. Jag är van att äta 2 -3 ggr, så det är svårt, men jag är iaf mätt hela tiden. Så det är ju jättebra. 
Det som är bra med detta program är att det är blandat högt och lågt fettintag. Så det "makes sense " för mig. 
Kroppen försöker alltid att omvandla till fett vid svält. Så om man då blandat får i sig fettet så kommer kroppen inte in i den platån där den är van vid lågkalori och då bildar fett och stannar av i att bränna fett 👌

Ska bli spännande att se vart detta tar mig men är troende och hoppfull 👌

Rätt kul att jag äntligen hoppat på jordnötssmör tåget hihi. Såå gott ju 😋

Här är min frukost idag (jag älskar bränt bröd 🙄)
Sen mitt jordnötssmör mellis 😍



Så nu är jag redo för min hård träning! 
😃😃😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0