Ta sig igenom smärtan.

Så svårt med smärta... 

Smärtan är en bov som säger ge upp! vila! du kan inte! 

Det krävs en hel del för att hålla fokus och motivationen uppe.. 

Fick ont nu när jag cyklade, ville ge upp, ville skrika, ville svära åt att kanske behöva äta värktabletter hela livet.. Men sänkte motståndet och körde på. Gick bra. Gick bättre, kunde öka igen.. Var tillbaka!! 

Åååh så glad jag e att jag inte gav upp, återfick viljan o livsgnistan igen. 

Tack till mig själv för jag inte gav upp!!


Det är så svårt att fatta att när det gör ont ska man fortsätta.. Det är det som gör det bättre.. Men när det gör ont så vill man inte.. Men man vinner allt, bara man vet att det inte går sönder igen.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0