God morgon đŸ€—






Det har varit fokus pĂ„ trĂ€ning badning och flyttning denna juli mĂ„nad. Äntligen Ă€r allt klart och vĂ„gen har ÀÀÀÀÀntligen visat under 65kilo. Att komma under 65 har varit sjukt svĂ„rtđŸ˜„ men nu sĂ„ Ă€r jag pĂ„ 64 sĂ„ kĂ€nner att det kommer gĂ„ framĂ„t nu igen😎. Jag brukar inte fokusera pĂ„ vikten alls annars. Bara mĂ„tt. Men nu nĂ€r jag gick upp sĂ„ himla mycket sĂ„ vill jag sĂ„ gĂ€rna komma ner till matchvikt igen, vilket ligger pĂ„ och runt 59. SĂ„ 5 kilo kvar dĂ„ ca. 

Tror den hĂ€r flytten gjorde mycket för mig pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt. Jag flyttade allt sjĂ€lv sĂ„ det gjorde att jag fick anstrĂ€nga mitt knĂ€ och bĂ€ra saker 2vĂ„ningar vilket gjorde att jag blev mer sĂ€ker pĂ„ att knĂ€t hĂ„ller och blir starkare. Vilket i sin tur gör att jag vĂ„gar mera😄 mina muskler fick sig en skjuts sĂ„ nu har jag Ă€ven ökat hantlarna till 7 kilo. Mycket bra det med👌. KĂ€nner mig mer i mer on track 😊GuldkĂ€nsla absolutđŸ€—â€  

Sen har jag flyttat till en 3a efter ettor o tvĂ„or i 5Ă„r. SĂ„ underbart verkligen. FĂ„tt inreda allt sjĂ€lv som jag vill med. Drömmen haha👌😍

KĂ€ns som ett nytt kapitel börjat och jag kan starta Augusit "on top" đŸ’ŁđŸ’„đŸ’„

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback