Dag 99

 
 
 
Heej!!
 
Jag mår toppen! haha
 
Har haft min nya Herbalife måltids ersättning en vecka nu med protein och Vanilj smak, SÅÅÅ GOOOD!
så det är lätt att ersätta måltider med den :D
 
Sen har jag dessutom investerat i herbalife post workout, en ersättning som gör att man bibehåller muskelmassan och förstärker den. 
 
Så jag hoppas på bra resultat fram över , hitils har det fungerat bra, men ska öka styrka oxå så post wourkouten kan göra sitt jobb ;P
 
Det som är nytt och inne i ropet just nu ;p
Det är att stå på händer för att träna muskler och spänst, så det är ju kul och bra på samma gång haha.
 
I denna övning ( på bilden) så står man med ryggen mot väggen, tar ner händerna i golvet och klättrar baklänges med benen upp för väggen, sen in med händerna så långt man vågar mot väggen och sedan klättrar ner igen .
Sakta och  kontrolerat. Kul :D
 
Gjorde det idag, sedan ett grymt cardio pass som igår PHUU!!
 
Sjukt bra pass och jag kommer att dela med mig av passet så småningom vänta bara hihi.
 
Jobbat som en galning i med, burit släpat slitit. och lyckats ha 4 problem kunder på halsen och komma försent till jobbet, (glömde att det var jag som öppnade.. :/  så där bra om man säger så...
 
Var det fredagen den 13 idag eller!!! haha fyy.. 
Nu är jag värd ett dyrt glas vin och sova tidigt. :)
 
Puss och Godnatt
 
Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0