Dag 98

 
 
Vackert väder :D
 
Härlig dag för helkropps genom körare !
 
Så det blir att öka vikt på armar och försöka mig på mer Cardio ( för förbränningen)
och ben för dom har inte fått sig tillräckligt med träning på ett tag. 
 
~~~~~~~~~~~~~~
 
Åh herre min skapare vilken genomkörare det blev !! Svetten sprutar !!
 
 
 
Jag är totalt slutkörd!!
 
Jag körde 45 minuter cross fit med höga hopp, squats med hopp, springa sidledes i squat position,
burpees med ben kross, armähningar med ben kross. armhävnigar med hand upp. 
 
Sen mage på det. 
PUUHH!!
 
GUUD VAD SKÖNT !!
 
Min fot börjar klara det mesta :D
 

Nu duscha och iväg till jobb och möblera ;p
Ojoj vad jag kommer sova gott i natt :)
 
 
Puss Sandra
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0