Dag 97!

 
Dimmigt höstväder men mysigt att powerwalka i endå :D
 
Jag är nu imponerad av mig själv för att ha kommit ur sängen 06.30 för att träna 3 dar i rad!
Såå bra jag brukar inte komma upp alls förens ´7.30 men då hinner jag inte träna innan jobbet.
( När jag börjar tidigt, typ 1 dag i veckan haha men en då.)
 
Skönt att komma upp och ha det gjort innan man ska lämna barn och allt oxå,
så man bara kan ta det lungt sen själv.
 
snart kommer Marie hem igen och då ska vi starta vårat projekt som vi hållt på med en tid nu.
ska bli kul som F**N !!
 
Sen hoppas jag kunna komma igång med att gå till gymet igen, 
Längtar efter att lyfta tungt :D
 
Jag borde ju kunna köra Cyckel och benpress nu.. saknar ben träningen. 
Så jobbigt med trasig tå   :,((
 
Det går ju framåt iaf :D
 
Puss 
Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0