Dag 124






i går var Bootcampen!

Hade så kul,
vädret var perfekt. ( kyligt men vackert )

vi blev inte så många som vi trodde, men man får vara glad för dom som kom :D.
Nästa vecka kör vi igen och då kommer det bli ännu bättre med högre tempo !!
( just as I like it ;p )


★☆★☆★☆★☆★☆♡☆

Nu ska jag iväg till gymet .
Har inte varit där på hela sommaren :o .
Så det ska bli kul.
Det har varit ute träning hela sommaren och det är såå härligt och roligt.

N u när det blir kallare så är det ännu skönare att vara ute och jogga för det är så frisk luft.
Men känner att jag vill till gymet och bygga upp musklerna, har ju varit slö och förslappat mig ;p.

Jag vill se reultaten av min träning :).
Det är det som driver mig. :D
Det och den härliga känslan man får av träning. (som kallas endorfiner ;p )

Puus Sandra
♥♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0