Dag 122 !! I morgon BOOT PREMIÄR!!

 
 
Herre guuud vad kul!! 
 
ÄNTLIGEN ÄR PREMIERDAGEN HÄR !
 
Jag kan inte vara mer nöjd och glad och peppad !! :D
 
I morgon kööör vi !
 
Hoppas att det kommer att ge dom som kommer mersmak så vi kan fortsätta med detta och köra fler dagar dessutom!
 
Vem vill inte ha bättre kondis och bli starkare?
Både i kropp och själ som det heter, det stämmer också..
 
Känner man att man är stark fysiskt så blir man automatiskt starkare i psyket
jag vet av egen erfarenhet :D
 

Jag ska sattsa hårt nu och komma iväg till gymmet minst 3 ggr veckan.
Jag har tappat så mycket pga den här brutna tån och jag hade aldeles för roligt i sommras ;P 
Jo jag har börjat komma tillbaka men nu vill jag komma längre bli starkare , må bättre .
Det finns ingenting i vägen just nu, :D
 
Jag har fortfarande mina mål :
 
Få tillbaka randen på magen. ( jag har tränat men aldeles för lite mage, nu högre växel)
Äta Bra . Det går grymt bra med det nu, jag mår bra och kroppen mår bra.
(Det gäller som sagt bara att bibehålla det, man e inte i mål förens man slutar tänka på det tror jag)
Brazillian ASS . ( får lägga i dubbel växel där, det är ett mycket hårt jobb att få upp en rumpa )
 
Vad väntar jag på??! KÖÖÖR!!!
 
Nu skönhetsömn för att bli pigg och orka i morgon ;P
 
God Natt Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0