Dag 36 Den värsta skräcken är över!!!

Ja det var helt hemskt igår jag vägde mig och tog bild, och höll på att svimma över korven jag blivit..
 
Idag mår jag mycket bättre helt galet!
 
Jo jag har tydligen ......bajsat ut ca 3.1 kilo!!
 
AAHahahahahahahhahahah.
 
 Jo jag hade inte varit på toa på 2 dagar och inte ätit bra ett tag
.
så min kropp lagrade liiite då kan man säga.. Så här såg det ut :
 
 
 Till vänster Första bilden i går invägd på hiskliga 62 kilo.
 
Andra och tredje bilden i dag, invägd på 58.9 Helt sjukt galet! !!!
 
Det positiva med detta var att jag fick en rejäl spark i baken och nu inte alls vill äta onyttigt
och i stället bara träna som sjutton. :D
Jag förväntar mig att vara helt återställd till nästa torsdag :D
Så nu mår jag bättre hihihi
Ja det är inte klokt vad man kan svälla upp bara sådär.. :/
 
 
jag har tränat intervall träning med Tina idag på Skarpnäck idrottsplats.
så kul och galet jobbigt, MEN SÅ HÄRLIGT!
SÅ TILL DEN EVIGA FRÅGAN :
- Varför vill man slappa och bli trött ( och svälld) i stället för att träna och må bra HELA TIDEN?????
Kan någon svara på detta ???
Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Martina

Kärrtorps IP var det, inte Skarpnäck va fan! :)

Svar: Ja hur ska jag kunna fatta var vi är nånstans när du bara säger, vänster höger hit och dit och sen pratar om hundra olika träningställen??JAG BLIR JU FÖRVIRRAD!!! hahaha
Sandra

2013-07-13 @ 00:07:10
URL: http://kevlarsoul.wordpress.com
Postat av: mammiii

herregud sandra.... jag tror att det kanske försvinner en o annan hjärncell när du tränar hårt????? eller hur martina??

2013-08-16 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0