Dag 35. Long time no see

 
Heej!
 
Som jag sagt flera gånger så tycker jag det är så svårt att hinna med och blogga varje dag.
 
När man slutar 20.00 5 dagar i veckan så orkar man inte lägga barn, ha egen tid och blogga innan man somnar.
 
Fattar inte hur andra klarar det, varje dag ?
 
När jag bloggar blir jag lätt uppe till ett på natten
och då blir det inte lätt att gå upp och träna tidigt nästa dag heller... :(
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Men iaf så har det varit mycket lungt på träningsfronten, jag har "semestrat"
från träning och matregim ett tag,
för att idag när jag satte på mig träningskläderna fick en chock!
 
Jag är en tjock korv!!!!
 
Jag tog en bild av mig och höll på att svimma..
Jag kommer posta den bilden när jag inte skäms och är normal igen så får ni se hur 2 veckor slapphet gör med kroppen.. HEMSKT!! 
 
Dessutom har jag ju nyss skrivit att jag ska ha tillbaka platt magen,
som har gått mycket dåligt.. :/
Så nu skäms jag och ska ta tag i mig själv. 
 
DÄR MED BASTA!!!
 
Så nya starka tag från och med nu :D
Får inte låta detta slå ner mig. 
 
Jag och Martina tränade idag i Hellas gården, sprang 3 km och körde sen :
 
Burpees 10
Upphopp 20
Utfall 20
Armhävningar 10
 
4 varv, sen var jag totalt slut. Det kan bara gå frammåt från detta :D
 
Summa summarum!! 
 
SÅNT HÄR MÅSTE NU BEGRÄNSAS !! 
 
( från typ varje dag till högst en dag i veckan eller färre)
 
 
 
Ok, jag äter inte Pizza varje dag,
men skit mat i almänhet har det blivit lite av om man säger så ;P
 
Hörs
 
Sandra 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0