Dag 29 på min 3 månaders resa i "livet efter förändringen"

 
Heej!
 
Jag kommer ihåg hur glad jag var när jag för första gången såg "randen" på min mage
Ett bevis på att träningen ger resultat och att Maries övningar är är värda allt slit ;P
 
Det var inte så långt in på 3 månaders Projektet ,Dag 17 och det gav mig en enorm pusch.
 
Jag la upp denna bild och var såå glad : 
 
 
Fick höra att randen inte syntes (Den mellan revbenen) haha men huvudsaken var ju att jag gjorde det.
Det betydde att jag fått definition i musklerna
och att jag inte längre var uppblåst där uppe i magen :D
 
På den lilla bilden syns det väl kanske tydligare ;P
 
Iaf så har nu randen försvunnit jag känner mig uppblåst igen,
jag har gått ner mer i vikt men jag har inte fokuserat på magen på samma sätt som förut.
Det käns ju tråkigt så från och med nu ska jag ha tillbaka randen :D
 
Upp till bevis!! :D
 
Foto kommer så fort den infinner sig,
ska kolla hur lång tid det tar att få tillbaka den. :D
 
Jag har också börjat med laktosfritt för att se om det har nån effekt på min upplåsta mage :D
 
Nu till grönan med Släkten Wiihooo
 
Sandra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0