Dag 73 Sista semesterdagen!

 
Igår var sista semesterdagen :(
 
Men gud vad kul vi hade :D
 
Jag och linn tänkte hitta på något bara, så hon kom till mig på morgonen, sen var hon tydligen sugen på 
kräftor så då tänkte vi att vi väl köper det hihi.
 
Sen ringde Linda och frågade vad jag skulle göra, så då sa jag att vi hämtar upp henne, och åker till sickla o kollar lite ..
 
Sen av en händelse så blev det Kräftskiva på Lindas äng kl 15.00 hihihi 
 
Mycket trevligt !! ;p
 
 
 
Sedan på kvällen blev det Party på stan och fira Robertos födelsedag lite på Medis en dag i förskott
 
 
 
En fantastisk dag och kväll blev det,
 
Perfekt avslutning på Semestern :D
 
tack Linn Jönnson och Linda Theorin
 
puuuss 
Sandra
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0