Dag 70 grym träning

 
 
Heej alla!
 
Idag har jag och Martina varit hos Marie och fått oss en bra genom körare :D
 
Vi var hos Marie och gjorde massa olika stationer med ben, arm och rump övningar.
Jag känner redan i benen :D
 
Sen avslutade vi med att göra plankan på min rygg!
 
( Jag stod planka sen ställde dom sig i plankan på mig, kul men tungt haha. 
vi fotade det men jag har inte bilden ännu, men lägger upp senare :D
 
Sen hann vi hem presis innan sky fallet ;p
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
Angående min form så är den inte så dålig som jag trodde, tack och lov...
 
Men nu är det till att börja klara målen igen!
 
Magen som jag snackade om förut ska tillbaka till randen och kommer att fotas, (Jag har inte glömt det)
tiden som var tänkt till att det skulle va klart blev bara liiiite längre ;P hehe.
 
Men det kommer var så säker !!
 
Sen ska jag öka Cooper ( ja eller minska tiden jag klarar springa 2,4 kilometer på )
 
Och sist men inte minst så ska rumpan upp och ut !
 
Jag har tränat rumpan såå mycket, men det går trögt.. men fick nyligen höra att det kan ta himla lång tid,
så då käns det ju bättre, trodde det var fel på mig ;p
 
Nu ska jag strax hämta min stora son från Fritids
( Kan fortfarande inte förstå att jag har ett barn som är skolstarts stort ) hihi
 
 
Snyggisen ! 
 
Kram och hej
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0