Vilodag i morgon!


Det var dagens träning med min vän "skull rose" 😅 
Min förebild i livet.
"Skinny and beautiful" 
haha nä, jag vill inte vara ett benrangel! Jag vill va stark och mjuk fast några storlekar mindre bara ☺ 

Tänker att det är vilodag i morgon   men att det nog är baserat på att man ändå jobbar 8 timmar och gör saker på dagarna 🤔
Nu är man ju hemma och permitterad och bara ... på sin höjd städar lite 🤔
Kanske ska man iaf ta en lång promenad eller liknande för att inte va ett lik helt och hållet i soffan 🙄

Lördag i morgon och hela familjen hemma, så det skulle ju va mysigt om man fick med sig någon tonåring ut i solen 😑 inte så lätt som man skulle kunna tro 🤣🤣
Ska ni med!? 🙄.. haha..nej..😅🙄

Skit ungar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0