Suckh på mig själv.

Har haft så svårt att äta bra denna vecka. När jag har barnen så blir det 100ggr svårare för jag måste se deras goda mat och kan äta lite men äter för mycket..
Har gått upp 700 gram sedan måndag.
Har tränat jättehårt och vet att man inte ska väga sig varje dag som jag gör nu, det är ju vatten osv som går upp och ner I kroppen..
Jag kommer nu kämpa för att gå ner 2,5 kilo till måndag 🙄. Kan ju vara omöjligt såklart men ska göra mitt bästa. 

Har alltid en plan för barnveckan med maten. Men så blir det inte så ändå. Så frustrerande och svårt. Men det borde inte vara så svårt egentligen.
Tänker att jag lagar mat som vanligt men lägger allt separat så kan jag ta bara det nyttiga av allt och dom kan blanda som dom vill. Men så äter jag ändå bröd osv. Blir tokig på mig själv. 
Jag borde sitta på en öde ö i 3 månader. 
Sen stoppar jag i mig godis fast jag inte ens tycker det är speciellt gott??
Nej skärpning och ögon på målet framöver!! 
🏆🏆🏆
Solen skiiineeer!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0