Så viktigt att fortsätta när det blir jobbigt!

Nu har jag kört ett 12 minuters HIIT pass.
Tänkte innan att " kan detta verkligen räcka för en dags träning" så få minuter..
Men jag tog i allt jag hade och höll nästan på att kräkas efteråt. 
Så JA ! Det räckte nog 😅

Det är ju så att man måste ta i, allt man har vid varje pass för att det ska ge något 💁‍♀️. 
Det är så många som slutar när det blir jobbigt, men det är ju DÅ som du börjar bränna, det är DÅ som du ska kämpa vidare. 
JA! Det är sjukt jobbigt men känslan som kommer efter = Energin, Endorfinerna o Stoltheten gör allt hårt jobb så himla värt det! 

Nu är jag så mör och skön och lycklig 🌟😍👌 synd att svetten inte syns på bilden 😎😅 så slut och illamående här! 🤣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0