Mår redan bättre!

Har hällt i mig litervis med vatten och lagt mig tidigt. Har ingen feber nu längre, känner bara av i halsen väldigt lite 👌
Anser mig totalt frisk i morgon eller senare idag 😊😎

Tyvärr så åt jag ost och kex igår, dagen innan invägning, ganska knäppt.. men men.. var arg på sjukdomen 🤪😎

Iaf så hade jag åtminstonde gått ner nånting men bara 900g totalt.denna vecka. 😑
Men var ju på 2 kilo ner tidigare i veckan. (Vattenosv upp o ner, men ändå nedslående😑)
1 cm ner runt magen.. visst alltid nåt..
Och håller jag 1 kilo hela perioden så kommer jag ändå att nå mitt mål. Så okejdå! Jag får vara nöjd!

Nu är det ut i solen som gäller! 12 grader 🌞🌞🌞🌞 eller ja fram och tillbaka till tvättstugan iaf 🙄🤣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0