Går bra nu!

Har känt mig så svag på senaste tiden, så har ökat mina vikt tränings sessioner och gjort det i stället för "curquit" HIIT så har jag kört samma övningar ungefär i högt tempo och tungt, sen HIIT på cyckel efteråt. (Blir lite mera träning än vad jag borde göra, men det käns riktigt bra hittils) blir det så qtt jag stagnerar i viktnedgång pga överträning så får jag dra ner lite då 💁‍♀️
Idag ökade jag även frukost intaget innan träningen och det gjorde att det gick grymt bra och jag ökade i starkhet. Så har nog ätit för lite.
(Det blir ju så när man blir rädd för vågen, men det är helt fel väg att gå, även fast jag visste det så blir man rädd för att man äter mer än man gör av med, men man behöver mat för att öka muskler och orka träning! ..Så dumt av mig att bli rädd) 

Bra frulle idag 😃

Kul att köra lite rodd idag med min kille 🥰🌟👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0