Funderar !


Jag pendlar så mycket i vikt,
 (visst man ska inte väga sig varje dag, men måste det nu för qtt se att man i te behöver göra skysteringar i mat schemat) 
Jag börjar undra om man kan behålla sin vikt när man är nöjd, just för att jag går upp och ner ett kilo från dag till dag? Jag går ner och blir glad, men har gått upp till där jag va dagen innan det eller ännu mera 😑
Visst i slutändan på sista invägningsdagen så jag jag gått ner lite mera än förra veckan. Så okej.. 
Men ändå.. tycker ju att jag borde bara gå ner när jag sköter kosten så perfekt..

Men det kanske är så att man alltid pendlar mellan 5 kilo upp och ner hela tiden 🤔 eller så är det bara fel på mig som vanligt..
Igår var jag iaf nere och nosade på vikt 65!! 😃 65.7 för att vara exakt, så då är jag ju ner 5,3 kilo totalt 🌟🌟🌟
Men så väger jag då 66.6 idag 😑 så 900gram upp fast jag inte ätit dåligt eller nåt. Ja jag har inte tränat, fast hade jag det så hade jag oxå gått upp av muskel och träningsvärken (vattnet osv som bildas av det)
Aldrig kan man få vara riktigt nöjd! 
Hoppas iaf på att denna veckas invägning landar någonstans under 65.7 strecket ! För det var min härliga startvikt 😊😎 

Jag blev ju iaf sjuk i måndags och var frisk igår onsdag. men har tagit det försiktigt och inte tränat ändå. Men idag vill jag träna!! Annars spricker jag 😅 

Så ut i vårsolen ska jag 😃😃🌞🌞





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0