Det går framåt!

Jag är så motiverad (fortfarande efter 3 dar 🙄😅😎) det käns iaf som att jag är på helt rätt spår igen, en underbar känsla som ger mig lugn och inte stress som förr. 

Idag var det HIIT träning på schemat. Var så trött, men tänkte att jag försöker ändå. Det gick otroligt bra, trotts tröttheten, det otroliga var att sista intervallen gick superbra, det trodde jag inte när jag gjorde första 😮
Så nu är jag så nöjd med mig själv och hoppas jag nått mitt första mål, i morgon. Att gå ner 3 kilo denna vecka. 
Det.är ju bara vatten och slaggprodukter. Men så skönt att komma under det vitala sträcket på 68 kilo. Hur i hela friden kan jag ens ha kommit till att väga såhär mycket!!!?? 
Inget jobb och ingen träning, gör verkligen sitt 😑
Men nu jäklar! 😃

Post workout pasta! 


Nu ska jag sova.min skönhetssömn kl 22.30 en fredag, ☺ så skönt, för är såå trött.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0