Trist.. Men delmålet är 62kg, 5 Maj


Ibland så går träningen bara dåligt. 
Glömde mina lurar så kunde inte köra fult ut 😩  jag är så otroligt beroende av puchande musik. Men försökte ändå att köra så hårt jag kunde, men tyvärr kunde jag inte göra HIIT. Så får köra extra I morgon.. 
Skönt att ha kommit iväg tidigt iaf hela veckan 🙂

Sen såg jag i spegeln att jag inte såg lika trevlig ut som för någon dag sedan.. 😑 så dumt och idiotiskt! Jag har slarvat med att räkna macros sen påsk, varför gör man så?? Inte okej! 

Har inte vågat väga mig denna vecka, men ska väga mig nästa Onsdag och då ska det vara en bra siffra så jag kan bli mera motiverad. Målet är ju på 62kilo om nästan 3 veckor. Så det är bara att gasa på nu! 

Sol och värme kommer, så då vill man ju passa i sina kläder oxå 😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0