Plugg och planering = Pepp!


Jag gör nu egna matscheman efter det jag gillar och räknar kalorier, kolhydrater, fett och protein på allt .. sedan skriver jag träning rutiner för dagen. Detta tar en jäkla tid, men är riktigt peppade ändå 😃
Jag hinner liksom inte tänka på mycket annat än detta och det håller humöret uppe dessutom! 
Resultaten går ju framåt oxå, så det funkar ju iaf 💁‍♀️ 
Annars hade det nog varit lite jobbigt!

Mitt nya projekt nu efter denna första månad, är att göra nästa månads matschema på enbart keto. Det är det jag helst vill äta. 
Nu kör jag ju "carbcycling" äter olika varje dag, vissa dar låg kalori och vissa hög och olika protein beroende på vilken dag det är i träningsschemat. ( men så tråkig kost)
Det funkar tydligen bra. Men vill ändå äta keto för det är godast och jag mår så bra av det , dessutom så behöver man så inte äta 6 ggr om dagen som är så svårt att få ihop med alla dagens åtagande.
Keto behöver man bara äta 2 ggr dag om man vill det 👌
Kroppen mår bäst av att inte äta så mycket! (Iaf min) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0