Märkligt ..

Man känner sig upplåst och är trött, då vill man bara ligga hemma och äta glass. Hur mår man sen efter det??
- Jo! Man mår sämre är ännu tröttare och motivation till allt är ännu sämre...
När man nu vet att man mår så jäkla bra av att träna, varför gör man bara inte det? Jag kan inte förstå detta egentligen??
Jag har superlätt att falla ner i denna onda spiral, fast jag vet att om jag är trött men går och tränar ändå, då händer detta!!

Jag blir pigg!
Jag blir glad!
Jag vill leva livet!
Jag lever livet med energi! 
Jag får massa gjort som tex , städning ,tvättning , ärenden trotts att jag var sååå trött innan!

Hur kan det komma sig att man inte kan fatta detta varje gång man känner sig trött och seg!??? 

Jaja idag fick jag ächlet ur vagnen iaf 🙌🌟😁😄


Härligt nytränad redo för en energisk dag!! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0