kommer våren 😊

Det verkar som våren kommer nu, så idag tog jag min älskade sommar protein smoothie på hallon efter träningen 😍


Så nice! sol, nytränad, nyduschad och ligger tvåa på Rodd top listan denna vecka 😋😂🌟

Kolla bara inte mina meter 😂😂
Har faktiskt kört 600 meter till idag, men det hade inte hunnit reggas🙄😂😂
Men jag är verkligen hack i häl på grannen 😂😂 (så kul för det är min granne ovanför som är etta, såg henne och hennes kille på denna top lista. Så då kom jag och min kille på att vi fanimig ska slå dom! 😂 men det har varit en del tekniska fel och ...ja jäkligt jobbigt att ro 🙄 så ..Har varit svårt haha.
Men nu sörni! Nu är jag minsann tvåa!! 💪🤣 (alla andra på gymet verkar ha svimmat denna vecka 🙄🤣, men det var ju bra för mig 😎) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0