Motivation...

Motivationen går upp och ner hela tiden efter denna långa skada så är det bara minsta lilla bakslag som får mig vilja ge upp. Men trotts min galna olust så ska jag inte ge upp. 
Min motivation. Pendlar mellan euforiskt eller inget, helt galet 😎

Måste även gå ner i vikt för att känna mig bättre och framförallt få mindre belastning på knät.
Så jag började i fredagas med LCHF det är en grymt bra diet, särskilt för mig som blir deppad lätt och då vill äta kakor. 
Denna diet får man äta kakor och chokladmousse och sådant. Så det blir lättare för mig att hålla mig på spåret 😃

Nu ska jag iaf gå till fysio och cyckla och träna styrketräning 😊

Underbart god ceasarsallad innan träningen 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback