Mindfulness

Ja se här, höll på med mindfulness med Marie Märestad för fyra -fem år sedan och blev lugnare och lärde mig fokusera på rätt saker , särskilt på arbetet och sänke min stress. 
Sedan kom jag ur det och idag är jag väldigt stressad av att vara sjukskriven i stället. 
Har börjat gå mindfulness kurs igen på #kurshuset  med Marie och fått göra en #lifestyleassesement  med  #firstbeat över tre dagar. 
Fantastiskt att få denna möjlighet att se hur hälsan står till och kunna göra något aktiv för att sänka stressen och få in lugnet och kontrollen igen. Mina värden såg inte bra ut, rött med stress även nattetid. Ska bli intressant och se hur det ser ut i slutet av kursen 😊
Tack Marie för denna möjlighet😘
Mitt ben har äntligen börjat kännas bättre igen så jag kan göra styrkeövningar äntligen. Måste va frisk i April så stressen är enorm. Mindfulnessen hjälper rätt bra med att lugna mig via andning, fokusering på en sak och medetitation ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback