En vecka LCHF 😄

GĂ„tt ner: 
Vilkt: 3,5 kilo
Mage :2 cm pÄ högsta del
Mage: 1,5 cm uppe vid revben.
LĂ„r: 1 cm
Arm 1 cm
PĂ„ en vecka! 

😄😄

Idag fredag sĂ„ har jag gĂ„tt ner 3,5 kilo pĂ„ en vecka med LCHF!  sĂ„ nice!
Kanske kan jag hinna komma i rĂ€tt bra form till sommaren Ă€ndĂ„đŸ™ 
Sen att man inte kanske kan styrketrĂ€na sĂ„ mycket som man vill för att fĂ„ den kroppen man verkligen vill ha Ă€r ju en annan sak, men Ă€ndĂ„ sĂ„ kommer jag ju komma dit i nĂ„n gĂ„ng detta Ă„r iaf👌 
Har ingen tvekan alls att jag kommer lyckas! 

Jag ska fanimej ÄtergÄ till jobbet i April ocksÄ ! SÄ mitt liv kan ordna upp sig ordentligt igen!

Jag ser framtiden, lyckan, glĂ€djen och friskheten tydligt vĂ€ldig vĂ€ldigt snart i framtiden 😄

Goood happy friaydayyyđŸ˜„â€đŸŸ




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback