Never ending story..


Jahapp !

Jag har tränat så bra o allt varit bra hela förra veckan, ända till torsdag. 

Hade lite ont men tränade ändå, för fysio killen sa att det bara är smärta o inget går sönder... men så när jag gick hem från träningen så högg det till och jag har sedan dess varit stillasittande och haft super ont så jag blivit rädd igen.  

Hoppas o önskar att jag blir bättre snart, har gått 4 dagar o mycket lite förändring i smärtan. Kan knappt lyfta benet alls. 

Efter ett år av skada så undrar jag om jag kommer kunna bli bra och kunna återgå till mitt vanliga spring jobb alls... 


Jaja bara att försöka ta nya tag med ett jäkla leende på läpparna! 

(null)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0