Målbild 😍

MÅLBILD😍

Detta är min målbild😃 hade ingen helkropps spegel så altan dörren fick duga.

Suddig bild men ändå ser man deffenitionen på armarna. Detta var 4 år sen. Lyckades hålla formen till för ca 2 år sen när det blev för mycket jobb o livet. 

Men nu efter skadan är det värre än efter mina graviditeter nästan. Galet! 
Så nu ska det jobbas stenhårt för att komma tillbaka hit😀 jag är så peppad.

Fotade mig själv i morse och höll på att svimma över hur långt åt fel håll det gått.. 
I normala fall skulle jag blivit deprimerad av sådana bilder på mig själv och vilja äta skit för att trösta mig typ. men denna gång blev jag så äcklad av mig själv så jag är helpeppad i stället! 
Sedan efter jag tränat så kollade jag fejjan och så kom denna bild upp som minne och nu känner jag inspiration för mig själv, jag har gjort det förr så självklart kan jag göra det igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0