Klart för start! Projekt fit trotts skada 😜

Efter 5 månaders sjukskrivning och operation av korsband så har man haft semester som tagit slut och man har börjat jobba lite igen och ramlat återigen och skadat samma knä ytterligare. Väntar på att få göra ny magnet röntgen och hoppas på positivt svar...


MEN denna gång om jag får dåligt besked så ska jag INTE bli deprimerad utan bara ta det för vad det är och träna det jag kan o äta rätt för i slutändan så är det det ända som kan få mig att må bra oavsett! 
Träning gör (det som är kvar av) kroppen glad ☺️. 

Träning ger endorfiner, endorfiner ger lycka och snabbare tillfrisknad. Så det är ju det ända rätta ❤️ 

Härlig var den semestern iaf 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0