Så mycket nytt.

Det händer så mycket nu.

Mitt pluggande har gåttt mycket bra och jag gjorde provet igår.
Tyvärr klarade kag det inte, hade en "liten miss" tydligen. så irriterande så jag blir galen. men jag får göra om det igen 8 December så det är bra . Jag ska lyckas :D

Sen har jag flyttat och snart är jag av med mitt jobb och ska söka nytt. har inte hunnit söka med allt plugg och annat i mitt liv som varit svårt .

Jag är endå mycket positiv och känner att allt kommer ordna sig, jag kommer att må bra och fokusera på det.
Jag har fått insikten av att jag mår galet dåligt och det enda jag kan göra är att se till att jag mår bra, jag är mycket ego nu men det måste jag vara för att få tillbaka mig själv.

Framtiden ser god ut :)

Så nytt jobb, ny bostad, träna må bra det är vad som kommer ske nu :D

I helgen var jag på födelsedagafest som var superkul, här kommer bild från den hihi. lite vin och mycket mycket dans :D




Puss och hej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vill oxå plugga. Spännande med allt nytt som händer. Därav nästa fråga, flytt med eller utan sambon?

Svar: Plugga är kul men mycket ansträngande ;PJag flyttar utan sambon nu. ska söka nytt jobb oxå så det är mycket nu.
Men jag försöker tänka att det är positivt, att det är nödvändigt för en förändring i rätt riktning.

Hoppas och tror ändå att positiva saker kommer om man är positiv och självklart är redo att kämpa för det med.

:D
Sandra

2013-11-12 @ 15:23:31
Postat av: Anonym

Då är du singel nu? Kan man få bjuda ut dig på bio och god mat? Eller annat kul. :) kram.

Svar: Vem är du egentligen?Är du en stalker eller ;P
Sandra

2013-11-13 @ 06:47:06
Postat av: Beundraren

Jag e beundraren ;)
Hittade denna blogg för ett tag sedan och blivit intresserad av dig och skulle vilja lära känna dig lite mer ;). du e såå vacker. ;) kram

Svar: ..
Sandra

2013-11-13 @ 16:45:20
Postat av: Adam

Bara för att någon flyttar från sin sambo så betyder det inte att man är singel för det. Ni pojkar som håller på lägg ner för fään. Gå på krogen istället om ni söker någon att ragga på. då får man ett ansikte och prata med iaf.

//Särbon

2013-11-17 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0