Mår superbra!


Jag börjar se stora resultat av träningen nu.
Växeln är på hög och det märks att om man en gå g byggt upp sig, och faller, så är det inte så lång väg tillbaka. Muskelmassan man byggde upp innan finns där inne i muskeln och bara väntar på att bli aktiverad för att komma tillbaka till där den var :D .





Dessutom kommer jag nu i mina favvo geans som jag köpte för 8 År sen , sjuukt bra hihih.

Mitt största problem har alltid varit magen, men nu känner jag att nu jäklar ska den bort en gång för alla, och det ÄR möjligt !!
Jag tror på mig själv :D

Så vad ska jag nu hitta på på min lediga dag, tunga vikterna är redan avklarade.
kört armhävningar oxå :

20+15+20+10 jäkligt bra jobbat om jag får säga det själv haha ;p

Puus o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0