Impedans våg!! :D


Var hos Marie och filmade lite övningar och då passade vi på att sätta mig på Impedansvågen.

så kul, resultaten på den är nästan exakt vad man skulle få ut på en riktigt genomgående undersökning eller en Pod.

Jag blev superglad över resultaten :D

Min metaboliska ålder är samma som jag känner mig : 23 !! hehe

Min vikt är på 57 ( vilket har varit min målvikt länge) jag har dessutom lyckats hålla mig på 56-57 nu en månad efter nedgången, vilket är mycket bra för att vara mig :).

Mitt bukfett är på 2% sjuuuukt bra! var nog där när jag var 16 senast :D

Fettprocenten låg på 19 % mycket nöjd med det med :D

Min Fysiska gradering är på näst högst :D Dvs, 8 utav 9 jiiihoooooo ;p


Kort och gott kan man säga att jag e galet nöjd!
Nu e det bara att bygga på mer musiker så jag kan bli EN 9 A hihi.

(Jag hat lyckats skada mig i axel,skuldra, lite så klart men ska försöka jobba runt det :/ :)










Puuus och hej!!


Kommentarer
Postat av: John

I mina ögon är du en tia!! Grymt snygg! Hoppas vi träffas på ute någon gång, vore trevligt ;-)

2013-11-29 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0