Dagar som e kvar..

 
Jag jobbar för jag behöver pengarna, ca 7 dagar kvar innan kontrakt e slut.
Men är inte allt för motiverad om man säger så.
Men man måste göra det man måste..
 
Idag kom jag igång med träningen ordentligt iaf :)
Kändes bra att lyfta tungt och gå igenom hela kroppen.
Det var som om jag inte fick nog av att köra reps haha.
Så det blev fler sett än tre av varge somjag brukar köra, och armhävningar som jag känner att jag tappat i körde jag
20x2 sen 10 sen efter allt annat tio till. HERREGUUD vad skönt hehe ;P
 
Måste komma igång nu, jag har tappat i vikt efter all stress med plugget så nu vill jag bygga upp mig igen.
 
Vem vill ha en PT som e ett benrangel haha, nej nu vill jag bli fit igen, musklerna ska kännas och konturer ses.
 
Motiverad?? JAAAAAA!!! 
 
PUUUSS och HEJ !!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0