Dagsform efter semester..

 
 
Ja... 
 
60,5 kilo.. inte bra. så nu är det bara att lägga i en växel åt rätt håll.
 
Det har varit mycket slarv under sommaren, men den har varit härlig och god.
 
men det är som sagt inte kul när byxorna spänner..
 
Men nu med Squat challengen så känner jag att jag är på rätt spår. jag behöver sånt för att få motivation och
presterar anda.
 
Jag är duktig på att köra för hårt och ge allt för att efter ett tag inte orka.
När jag körde med Marie så tvingade hon mig att ta det lungt och vila ibland..
 
Det var det som gjorde att det gick så bra så länge.
jag behöver hitta balansen själv. så jag ska försöka att gå ut lungt nu för att få en bra balans och
inte känna stress och bara ha kul när jag tränar och må bra :D
 
idag har jag alltså börjat dagen med :
 
 
Ägg frukost
 
50 Squats
50 Doppa tå
30 riktiga sitt upps
1 min Planka
 
Känns bra.. mot Målen!!
 
Fast hög rumpa
Rand på magen
fina muskel konturer (armrar och ben och rygg)
 
By the way! Här kommer bild från vår "dubbel planka" hihi
 
 
 
Puusss Sandra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0