Dag 75 måndag :D

 
 
Dagen har startat bra med :
 
55 Squats
50 Doppa tå
30 Sitt upps
1 min Planka
20 Armhävningar
15 Dips på stol
3 x 9 5 kilo axelpress
12,5 kilo hantel Curl
 
Sen 1 timme 20 min Pw med spurt i trappa 2 varv och spurt i alla backar.
 
Man kan säga att det är nästan omöjligt för mig att ta det lungt med träningen när jag har tid, ;P
 
Varför måste jag alltid gå eller jogga så långt bort och göra hårda övningar,
för att sedan knappt orka ta mig hem igen???? 
Jag gör samma sak varenda gång hahaha
 
Nu efteråt käns det mycket bra iaf :D
 

Jag kanske tjatar , men det är så viktigt att äta så man blir mätt.
Rätt mat i bra mängd så man inte blir hungrig och sugen, det är det som är knepet för att lyckas.
 
Jag försöker mantra in detta i mitt eget huvud, för jag vet att det är det rätta..
( jag har så svårt att fatta det och bara äter för lite hela tiden)
 
Men jag kommer nu att kämpa för att detta ska funka !! 
 
Det är ju enkelt och lätt egentligen !
 
För om du äter (nyttig och god mat) så du är mätt  hela tiden så blir det ju inget problem,
Du bygger muskler, orkar träna hårt och får inget sötsug och blir dessutom av med överflödigt fett.
Win Win situation som man säger ;p
 

Puus 
Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0