Dag 69 ( Hiskeliga 30 dagar senare)

 
 
 
Firar min födelsedag på Thai båten, supergott och mysigt i Vip rummet :D
 
 
Herregud vilken sommar det har varit, mycket sol o bad, rose och god mat .
Födelsedags partys och mycket mycket mer hihi
 
Detta har resulterat i en liten viktökning och muskel massa förminskning (käns det som iaf)
 
Tänkte att jag skulle unna mig lite nu på sommaren när alla var lediga (förutom jag haha )
 
Men till viket pris!
Det har varit gott och mysigt, men när byxorna spänner är det inte lika kul..
Så åter till varför man inte kan ha mera balans i vardagen?
Alltid all in på allt, men ett i taget..
Antingen äter man som sjutton o går all in där, 
eller så tränar man o är fanatisk där istället. Varför inte lagom av varje??
 
 
 
Trodde jag hade bra disiplin nu, men jag är inte full lärd ännu , det är helt klart! ;P
 
Var idag och tränade med Tina, då märkte jag att det iaf finns lite styrka kvar :D
Tur det haha..
 
I morgon blir det ett super pass med Marie, som oxå är redo att börja ta i ordentligt igen, 
ska bli kul :D.
 
Nu när det går mot höst så är det såå härligt att vara ute och jogga, 
Luften är så frisk och alla löv blir så vackra.
 
Den enda nackdelen är att det efteråt blir VINTER WHYYYYY!! GRÅÅÅT SKRIIIK!!
 
Nu ska jag ta vara på sista sommar tiden och den härliga varma friska hösten :
 
 
Vi höres :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0