Galen Vecka

Har haft så mycket på jobbet denna vecka.
I vanliga fall så proppar jag in mat i käften när jag stressar, (därför det är så svårt att hålla formen trotts träning) men denna vecka klarade jag att inte äta nånting dåligt alls och har tränat på lunchen, vilket resulterat i att jag ätit nyttigt till o med på lunchen (trotts jag jobbar i en fantastisk lunch buffé.)

Idag körde jag mest rehab på knät då jag kört styrka oxå hela veckan. 
Senare var jag med barnen på eriksdalsbadet och då fick man sig en galen konditions omgång oxå hihi. Mycket bra 😅

Äntligen hemma och känner att jag är såå värd lite stark curry med sallad och ett underbart glas rött 💕

Trevlig helg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0